Wednesday, May 13, 2009

Nizar dimurkai Sultan

Tengahari tadi sewaktu menziarahi jenazah kekanda Paduka seri Sultan Perak, Nizar mengimamkan bacaan doa semasa beliau tiba. Kebetulan Tuanku Sultan berada disisi jenazah. Tak tau le apa sebab, Tuanku tidak menadahkan tangan semasa Nizar membaca doa. Selepas membaca doa, Nizar mengadap Tuanku untuk bersalam. Tuanku bersalam sambil memandang muka kearah lain dan terus Tuanku bertanya kepada Nizar 'DAH HABIS KE' dan terus memberi isyarat back hand menyuruh Nizar keluar. Kalau tak faham lagi tak tau le, tu maknanya Sultan dah tak nak tengok muka Nizar yang pernah 'SEMBAH DERHAKA'. Elok le start packing barang untuk pindah, jangan sampai kena halau....

9 comments:

BoyDontUcry said...

lawak tul la... ini baru la syair namanya, dari gunung lagi tuh!!!

syair ko yang betul atau gambar nih yang betul?

wakakakaka

topeng_perak said...

apela mangkuk sangat ko ni..nk buat berita fitnah pn biarla ada bukti..kang aku bg status biol kt ko baru tahu..org umno pn gelak dgr citer ko ni..adoi..ada jgk org mcm ni yg nk jd blogger..

Kencana Si Rawi said...

Lawak lawak lawak...
betul, betul... orang UMNO pun ketawa terbahak-bahak macam kucing semput nak termuntah.

Be smart lar bro. Ade ape-ape tunjuk gambar atau bukti.
Saya ni bukan apa...
cuma takut orang PAS dan PR dan orang-orang neutral yang lain tengok UMNO suka propaganda fitnah tanpa bukti..

Jaga nama baik UMNO beb..

penyair dari gunung said...

AKU TAK LE BODO NAK AMBIL GAMBAR KAT RUMAH ORANG MENINGGAL. KEKANDA SULTAN PULAK TU. AKU TAK LE KURANG AJAR MACAM NIZAR BINTANG 3 TU. AKU BERTANGGUNGJAWAB DENGANM APA AKU TULIS.

Topeng Perak® Unmasked said...

Setahu aku la kan... Sultan masih berada di luar negara tengahari tadi. malam ni baru Sultan sampai.

jadi betul la kenyataan kau yang Sultan tak angkat tangan masa Nizar baca doa...

macam mana nak aminkan sama kalau dah dok jauh kan?

Ngoook sungguh kau ni...

Tengahari tadi aku ada dekat sana, jadi tak payah la nak kelentong. kalau tak caya kau tanya polis trafik yang dok jaga depan rumah tu dan jugak wartawan BERNAMA yang turut sama ada dekat sana...

cukup la dok buat cerita bro...

berdosa...

penyair dari gunung said...

Sultan dah dua hari ada kat sini, orang PAS je yang kat dia ada kt luar negeri pasal malu Nizar tak dapat jumpa dia

saiful konon said...

Bia betul orang PAS dah pandai buat fitnah sekrang.

Biasa la dah kawan dengan anwar.

aZRoy said...

salam,

this would be convincing should you attach other materials to support your fact/accusation.

try being a neutral blog reader all this while, i'd been hammered by BPN ortodoks style, curse all they want all the time especially the parpukari thingy.

and i do think that BPN such as parpukari and gomo to change their approach to sustain in this new media medium to people.

TQ

Abu said...

Org2 BN ni mmg dhsyat...ader kuasa psychic ker aper korg ni??

Ari tue bley dgr aper yg Raja Nazrin kata dkt Nizar...ari ni bley dgr aper yg DYMM Sultan kater plak (DAH HABIS KER)...

WA SUSPECT SAMA LU..KAH KAH KAH