Saturday, May 23, 2009

Saturday, May 23, 2009

ALANG-ALANG MOGOK BIAR SAMPAI MAMPUS

rileks babi ! kau cuti dulu tiga hari,mereka nak mogok lapar

Jam 11.00 pagi tadi satu sidang media telah diadakan oleh oleh seorang pendatang di bumi Tanah Melayu yang bernama nga kor ming,bersama beberapa lagi adun pendatang dari Guanzhou dan Tamil Nadu.

Tujuan diadakan sidang media itu untuk memaklumkan bahawa kaum-kaum pendatang ini ingin mengadakan satu mogok lapar selama 3 hari di wisma penyokong setia chin peng (dap) di Ipoh, pada 26.5.09 hingga 28.5.09. Mogok lapar ini akan dilancarkan oleh seorang suku sakat kaum pendatang juga yang juga ketua pembangkang dun perak yang bernama nizar bintang tiga.

Beberapa doktor juga akan mengawasi pemogok-pemogok lapar itu yang akan berlapar selama 3 hari kerana tidak dapat menterdarah babi dan arak.
tak laku tiga hari.mogok

WAHAI KAWAN-KAWAN SEMUA MARI KITA MENTERTAWAKAN MEREKA. HA ! HA ! HA !

Apa ke jadahnya nak buat mogok lapar 3 hari ja. Alang-alang nak buat biar sampai mampus. Barulah ada kesan. Letak doktor buat kepala otak apa kat sana. Kamu buat nak mampus kan,biar lah mampus. Jangan pula bila doktor kata kamu kena makan maka kamu makan. Bodoh! Bodoh ! Bodoh !

Saya berharap pihak berkuasa tidak memberi apa-apa bantuan atau sokongan terhadap si bodoh-si bodoh yang akan bermogok lapar ini. Mereka yang cari masalah biar mereka sendiri yang selesaikan.

Di Malaysia ni mogok lapar tak kemananya. Setakat tu ja. Belum ada yang betul-betul berkesan lagi. Dah beberapa kali ianya diadakan. Sia-sia saja. Dulu berapa ramai yang buat mogok lapar di Taman Melewar semasa anwar dalam jel. Kemudian puak-puak pendatang pertubuhan haram hindraf pula buat.Gagal juga.

Orang-orang cina dan india kena sedar sikit siapa diri kamu itu. Kamu tu pendatang yang datang ke negara kami dan menumpang disini. Dah banyak kami bagi kemudahan kepada kamu. Sekarang kamu nak kuasa politik dan taraf bumi pula. Sorry ! Sorry ! Sorry ! Podah chit..........

lima ekor babi panggang sempena lima negeri yang jatuh kepada mereka

Kamu semua kena sedar sikit ,kedudukan kamu semua itu sama saja dengan pendatang-pendatang Bangladesh,India,Nepal,Vietnam dll yang berada di Malaysia sekarang ini. Kalau macam tu satu hari nanti mereka-mereka ini semua boleh lah minta apa yang kamu minta tu.

Tolong cermin diri sikit.

Kalau tak ada cermin, ambil tempurung kelapa,kemudian kencing dalam tempurung dan tilik muka kamu dalam air kencing yang dalam tempurung tersebut.

COPY FROM ruang bicara faisal

2 comments:

Anonymous said...

Salam,
Mai kita gelak kan mereka, he...he...he...Mampus pi la...senang sikit.

Parpu Kari said...

muahahahahhaa, mampos la kamu wahai pengkhianat bangsa