Friday, May 22, 2009

SURAT LAYANG




Pagi tadi, bila aku keluar dari rumah aku tengok atas lantai depan rumah aku terdapat sejumlah risalah terlipat betul-betul depan pintu rumah. Aku buka dan baca isi kandungannya. Rupa-rupanya cerita pasal Nizar Tristar dan peristiwa yang berlaku di Perak vision PAS. Aku tak kisah le nak hantar kat rumah aku ke, rumah siapa ke. Apa yang aku nak kata kat sini, jelas hari ni PAS dah hilang kegentlemannya pasal tak berani nak berhadapan. Aku ajak debat sampai hari ni takde respon....bacul,bacul

1 comment:

Parpu Kari said...

MANUSIA GILA TALAK MACAM NI LA JADINYA!