Monday, June 15, 2009

JAMUAN MAKAN MALAM DI DUN JELAPANG (YB HEE)











YAB Menteri Besar Perak telah menghadiri Majlis Makan Malam di Jelapang bersama ADUN Jelapang YB Hee. Turut hadir YB Dato Hamidah Osman dan beberapa pemimpin BN Negeri Perak. Jamuan ini dihadiri oleh seramai lebih kurang 1000 orang penduduk Jelapang.

5 comments:

Anonymous said...

Banyak skandal dikalangan orang-orang politik ini. Tak percaya? Cuba tanya kemuka masing-masing (nama-nama popular di dalam kes politik Perak sejak akhir-akhir ini), suruh mereka bersumpah dan junjong Al Quraan. Tengok air muka mereka, mesti berubah.

Baca pos ini, muka mereka sudah merah padam.

Berapa lama lagi orang Melayu nak ditipu?

Kesihan dengan Si Zambry tu. Dalam basnya penuh kongkiak. Tapi apa boleh buat...... tak cukup hanya menjadi imam sembahyang sahaja,imam kabinetnya sedangkan anai-anai sedang menabalkan rajanya.

Rakyat Negeri Perak memerlukan lebih dari itu.

> Penyokong UMNO dulu-dulu.

penyair dari gunung said...

Sabar yeop!!! Baru selesai dengan mahkamah. Kini zambry sedang mengorak langkah. Penyokong UMNO tak kira dulu ke sekarang ke kena sokong le...

pertanian said...

Negeri Perak sudah jauh ketinggalan. 20 tahun kebelakang. Pemikir dan yang inovatif dipancung dan dikerat-kerat. Ramai yang menjadi pemerhati, takut luka lama berdarah kembali.

Kenyataannya:

Sejak dahulu lagi, pemimpin2 (?) di Negeri Perak ini gagal untuk memertabatkan ilmu. Bersyarah kehulu hilir tetapi diri sendiri hanya memilih pengampu, ditegur dia melenting. Di beri idea habis dirompak.

Inilah masa untuk berubah.

Zambry the MB,
Please do something before it is too late.

Negeri Perak sudah tenat! Minda tak berubah-ubah.

Anonymous said...

YB Hee,

Hee..hee...hee, tokan nombor ekor haram. Tak lama lagi (hari keputeraan Sultan Perak tahun hadapan) tokan ini akan dianugerahkan oleh Sultan Azlan Shah dengan pingat yang membawa gelaran Dato'.

Hee..hee...hee...geli hati.

___

Tikam ~ jangan tak tikam.

raspintar said...

Membaca blog tuan, terhibur membaca komen-komennya. Biarkan ia bebas supaya minda boleh terbuka luas.

Selamat berblog.