Tuesday, November 16, 2010

GAJAH vs GAJAH...Rusa mati tersepit!!!


Siapa lah punya kerja macam ni? Balik MB dari Mekah nanti sure kena balun punya. Tak kan lah tak sedar kesilapan tarikh tersebut. Kalau salah pencetak, suruh dia buat lain, tetapi kalau yang datang tempah banner ini pekak, alamatnya elok lah letak jawatan,. buat malu MB sahaja.>>>TAIPING MALI

Entahkan bodoh, benak, jahil atau sememangnya buat-buat bangang keterlaluan, sehelai pemidang dinaikkan. Tujuannya mungkin untuk mengambil hati, membodek, mengampu dan tidak mustahil juga SENGAJA HENDAK MEMALUKAN Menteri Besar Perak, Zambry Abdul Kadir, terutama selepas berlaku kemelut 'KHURAFAT VERSI PAS' di Manong.

Tidak ada salah apa-apa pada pemidang berkenaan kecuali tarikhnya iaitu 17 Zulhijjah 1431 Hijrah. Sambutan Hari Raya Korban atau Aidil Adha dibuat sehari selepas ibadat Wukuf di Arafah iaitu pada 10 Zulhijjah.

Mungkin juga si tukang tempah pemidang berkenaan terkeliru antara tarikh 17 November yang bersamaan dengan 10 Zulhijjah sehinggakan tidak TERPERASAN tarikh yang tertera pada pemidang tersebut adalah salah. Atau barangkali ia SENGAJA dilakukan untuk memalukan Zambry Abdul Kadir sekaligus untuk membuktikan betapa SENGALNYA Zambry Abdul Kadir terhadap tarikh-tarikh penting hari kebesaran Islam.

Apa-apa pun, motif pemidang tersebut masih banyak yang boleh disangsikan. Dan ia terpulang kepada pihak mana, isu ini diperdebatkan!!!!>>>PARPUKARI

Hahaha...nak tergelak aku. Penat je bayar...rupanya askar upahan ni selak kain sendiri. Patutnya buat kerja untuk meyakinkan rakyat pada UMNO/BN tapi pergi telanjangkan UMNO/BN. Makan keliling kot??? Berapa PR up payment???

Yang SUA MB punya le defense askar upahan ni walaupun ada Bloggers Perak balun. Kononnya 'meriam'...lastnya macam lepas anjing tersepit.

No comments: