Tuesday, May 31, 2011

DAP & 13 Mei 1969...

DAP adalah merupakan sebuah parti yang diasaskan oleh parti PAP dari Singapura. Apabila Singapura keluar sahaja dari Malaysia, seorang pemimpin parti PAP di Malaysia cuba untuk mendaftarkan PAP tapi telah ditolak oleh Pendaftar Pertubuhan oleh kerana namanya sama dengan parti di Singapura.

Maka mereka telah menukar nama PAP kepada DAP. Namun asas perjuangannya tetap sama. Parti yang racist dan berfahaman komunis. DAP telah diluluskan pendaftarannya dan telah menyertai pilihanraya buat pertama kalinya pada tahun 1969.

Dalam pilihanraya tersebut DAP telah menawan beberapa negeri. Dengan kemenangan tersebut DAP dengan angkuhnya telah menuntut beberapa perkara dalam pelembagaan Negara supaya dihapuskan. Yang paling kuat desakan mereka ialah supaya hak istimewa orang melayu dihapuskan. Ni la parti DAP yang kononnya didakwa tidak racist pada masa kini oleh haram jadah-haram jadah melayu yang merupakan pengkhianat bangsa.

Sebenarnya dari awal lagi, DAP memang anti-melayu. Ia bermula selepas Singapura keluar dari Malaysia. Dendam mereka meluap-luap terhadap orang Melayu kerana Tunku Abdul Rahman bertindak tegas dengan mengingkari surat arahan dari Ratu Elizabeth yang mengarahkan Tunku Abdul Rahman menyerahkan jawatan Perdana Menteri Malaysia kepada Lee Kwan Yew selepas beliau.

Dengan keengganan Tunku terhadap arahan Elizabeth telah menyebabkan kaum Cina yang diketuai Lee Kwan Yew (PAP) berdendam dengan orang melayu.

Dengan adanya DAP, maka usaha mereka yang mahukan kuasa di Malaysia ini tidak pernah padam namun semakin menebal apabila ada melayu haram jadah seperti Anwar Ibrahim yang menyokong mereka.

2008, selepas DAP dan Pakatan Melayu bodoh menguasai beberapa negeri kita boleh lihat apa yang telah dibuat oleh DAP. Di Selangor, barisan EXCO dikuasai oleh DAP. Di Penang, semua EXCO pentingnya dikuasai DAP. Di Perak, walaupun Nizar dilantik sebagai Menteri Besar tapi keputusan kerajaan negeri dikuasai DAP.

Semua tanah kampung baru yang diduduki oleh Cina diberikan status 999 tahun yang tidak pernah terfikir dipemikiran kita. Di Selangor, dapat saja memerintah tindakan pertama Dap ialah meluluskan lading babi tanpa mengiri sensitiviti bangsa lain terutamanya orang melayu.

Penang kini, melayu hidup dalam keadaan yang tertindas akibat pemerintahan DAP. Kalau janji sebelum pilihanraya diambil kira, semuanya tinggal janji.

Menang saja DAP dibeberapa negeri, Lee Kwan Yew terus mengadakan lawatan ke negeri-negeri DAP.

Kenapa aku kata negeri DAP? Sebab PAS dan PKR ni melayu bodoh yang tak sedar permainan politik DAP.

Matlamat DAP untuk PRU13 ialah, semua Cina member undi pada mereka dengan sedikit sokongan orang melayu, mereka akan menguasai Malaysia yang sudah lama diidamkan. Maka masa itu, melayu-melayu bangsat ni akan hanya jadi keldai kepada DAP. Jangan harap le jawatan penting untuk melayu-melayu bangang ni. Silap-silap dengan Anwar Ibrahim pun akan berputih mata. Apabila mereka sudah menguasai, Anwar Ibrahim sudah tidak penting lagi.

Aku nak seru pada melayu di Malaysia ni, bersatulah demi mempertahankan kuasa yang kita ada. Jangan dipertaruhkan nasib bangsa kita dengan mengikut hasutan Anwar yang hanya layak diludah mukanya.

Kalau tulisan aku ni nak dikata hasutan dan jika tulisan ni menyebabkan aku dikenakan tindakan, aku redha kerana pada aku tidak ada kompromi demi memastikan melayu terus berkuasa di tanah tumpah darah aku.

Janganlah hanya kerana ada beberapa ekor melayu dalam DAP, terus kita lebelkan DAP tidak racist. DAP le parti yang cukup kuat perkaumannya.

Melayu yang ada dalam DAP hanya sekadar mengaburi mata orang melayu yang tak berapa nak cerdik.

Aku akan lakukan apa saja untuk memastikan Melayu terus menguasai Malaysia ni. Bukan sekadar tulisan, kalau sampai tumpah darah pun aku akan terus pertahankan bumi tercinta ni…Jangan lupa apa DAP buat 13 Mei 1969!!!

No comments: