Sunday, May 19, 2013

SIAPA FUNDER AKU???




Salam Sejahtera...

PRU13 dah berlalu hampir 2 minggu namun cerita pasal aku bertanding calon BEBAS di N43 DUN Sungai Rapat belum reda nampaknya. Rata-rata di dalam DUN dan terutamanya dikalangan segelintir orang UMNO masih tertanya-tanya sapa funder aku termasuk le calon BN yang kalah kat DUN Sungai Rapat. Patutnya bekas YB tu muhasabah diri, fikirkan kenapa dia kalah walaupun dah 2 penggal jadi YB...bukannya duk sibuk memukul canang merata kononnya dia tau sapa funder aku bertanding.
Sedarlah...selain lebih 20 ribu pengundi di DUN Sungai Rapat dah bagitau melalui undi yang depa tak suka pada x YB, seluruh Malaysia juga tak gemorkan x YB tersebut. Tu belum masuk dema-dema yang koje dalam Pejabat MB Perak...
Jadi aku cuma mengambil kesempatan untuk menyatakan aku mewakili mereka-mereka yang tak gemorkan x YB dan juga kuncu-kuncu nyer. 
Soal funder, aku nak kabo...kawan2 aku diseluruh Malaysia telah membantu aku dari segi kewangan waima dari Sabah pun membantu untuk menewaskan x YB ni...
Jadi tidak timbul cerita kononnya Dato KB UMNO Gopeng yang jadi funder aku...bior le X YB yang tak berapa nak cerodik dan cuba nak menyalahkan orang lain pasal dia kalah, jangan le segelintir orang kuat UMNO pun nak jadi bodoh membuat tuduhan melulu kononnya Dato Hamzah menaja aku tanpa bukti. Jangan le jadi bodoh sombong...kalau UMNO tu kuat takpe le juga nak cantas merata...ni udah le UMNO tu nak mampus, yang ada dalam UMNO pun nak ditendang keluar...

No comments: