Friday, July 3, 2009

AWAS!!!!


Awas!!! Wanita ini le sekarang sedang mencanang kononnya 2 ADUN Bebas dari PKR akan menyertai semula PKR. Beliau merupakan orang kuat PKR Perak dan cukup rapat dengan Nizar TRiStar. Sebelum ini merupakan Ketua Wanita PKR Tambun. Oleh kerana tak ngam dengan Ketua Bahagian, kini bertukar ke Bahagian Ipoh Barat di bawah Fauzi Muda.

10 comments:

Anonymous said...

Sebarkan diseluruh blog penyokong. Waspada dengan rentak dan gimik Pakatan Rapuh.

Anonymous said...

nak dapat nama la tu... dasar tak sedar diri..

Anonymous said...

blah arr..fuckatan rakyat!!

x-pkr said...

hahaha....suzana manja, juga salah seorg utusan AnWAR utk 'deal' dgn Aminah Abdullah agar tidak tanding di penanti PKR lalu. sanggup hambakan diri dgn Wan Azizah demi kedudukan dlm PKR!!

Anonymous said...

macam muka pecah rumah la...nampak sangat jahatnya!

sekupangdua said...

salam Patutlah semalam yb jamuluddin menalipon teman mengatakan dema mula heboh kononnya dia dan yb osman jailu nak lompat balik... ketawa kami berdekah dalam talipon, kata dia nizar lupa makan ubat..tu yang pening balik tu, yb jamaluddin mintak teman wawarkan kepada semua blogger jangan percaya dengan orang yang gila kuasa, dah ludah jilat balik... ingat orang bodo macam dia yang nampak benor tak boleh sembunyi lagi tamak nak kuasanya... he he he

jengok ler komen teman perangai si haram jadah ni kat blog teman http://sekupangduas.blogspot.com/

pada penyair bila pulak miker nak ke umrah? moga sampai hajat sama macam sdr hamdan...insyallah

PutraRocker said...

Salaam. Semoga anda terus dirahmati, diampuni dan dipelihara ALLAH dalam ketaatan kepada-Nya sepanjang hayat. Semoga sejahtera dunia dan akhirat. Dunia hanya persinggahan, persiapkan diri untuk akhirat yang kekal tiada penghujung. (^_^)

Nauyusi said...

suzana manja?? haha.. tak heran la dia ni.. saya cukup mengenali beliau.. 15 belas tahun sudah dia ni pernah digelar "miss super gilette II" dikalangan ahli umno di lembah Kinta. sesuai sangatlah belaiu sekarang femes dalam fuckatan riot memang dasar kaki pembelit. takmo buka sejarah yang selebihnya pasal dia ni, nak ceta pun amat mengaibkan.

radical malay said...

suzana manja..... ha ha ha he he he... putar-putar lidah mengayuh...

Anonymous said...

Hari ini ~ setelah membaca blog-blog orang Melayu terutamanya bloggers negeri Perak, saya sungguh sedih melihat betapa bodohnya mereka.

Fahamkah mereka mengenai AKIBAT POLITIK? Tahukah mereka bahawa orang Melayu sedang sengsara sedang menderita? Orang Melayu sedang menjadi bangsat di negera sendiri? Tahukah mereka semua kerja kutuk mengutuk tikam menikam itu sebenarnya kerja syaitan dan iblis. Kenapa orang Melayu tak sedar-sedar dengan diri mereka sendiri.

Puas hatikah kita kutuk mengutuk tikam menikam satu sama lain. Mana orang Melayu yang terkenal dengan sikap mulianya? Kenapa orang Melayu sudah semakin menjadi munafik?

Hentikan segera. Perpaduan tidak bermakna bermula di pucuk tetapi dari akar umbi. Muliakanlah satu sama lain, kita sama-sama orang Melayu dan kiblat kita tetap satu.

Menteri Besar Perak DS Dr Zambry, jika anda tidak dapat membendong perkara ini berleluasa dikalangan bloggers negeri Perak yang menyokong anda, bermakna anda juga GAGAL. Anda juga merelakan tangan anda dilumuri darah dan nanah orang Melayu. Tolong ambil tindakan segera.

Saya dengan rendah diri memohon DS Dr untuk bertindak segera.

I believed you read this blog. Tolonglah sebelum kita tenat.

- dari SAA yang hina dina, bodoh dan bahalul.