Saturday, May 30, 2009

PESANAN KEPADA PENGUNDI PENANTI

Pastikan PKR kalah di Penanti!!!

5 comments:

guar perahu clan said...

salam. pasai apa hang kata lagu tu? aku nak undi bn, tapi takdak calon!

1. kalau boikot mengundi, itu bacul. takkan tok najib ajaq macam tu, walau khairy suruh.

2. kalau pi mengundi, mana maruah? kalau aku tanya kat hang, hang nak pi mengundi calon bebas atau PKR? itu baghal.

aku sakit hati! patut letak calon UMNO kat sini. orang yang tak dok sini, takkan paham perasaan orang sini. aku ulang sekali lagi, habaq kat tok najib - lawan tetap lawan. biar tewas di medan perang dari lari dari bertempur.

Anonymous said...

guar perahu clan,

aku sokong ngko 100%. kenapa perlu takut bertanding. aku juga benci sikap mengalah sebelum kalah.

lagi sekali najib lari bertanding, aku keluar UMNO masuk yang lain. you bet!

penyair dari gunung said...

Jangan emosi. Najib buat tu dah betul le tu...Ni bukan takut tapi nak bagi satu pengajaran. Jangan ikut sedap mak bapak je nak buat PRK.Kalau ADUN tu mati ke, kes mahkamah ke takpe le nak PRK. Ni anwar tak suka kat Fairus, nak Dr. Mansor suruh Fairus letak jawatan. Kenapa mudah sangat kena tipu dengan anwar? Ngapa Fairus tak sambung belajar pun? Ni bukan soal lari, banyak benda lain nak buat. Kita nak tarik balik hati rakyat. Buat apa nak bazir masa layan anwar tu. biar le dia dengan strategi dia, najib pun ada strategi dia...ANON rasa itu tindakan yang bagus, silakan. Najib bukan boleh paksa kamu duk kat dalam UMNO. Cuma aku boleh kata pada ANON, kamu takde JATIDIRI...Bacul

Parpu Kari said...

undilah kak min! pasti ezam takut nak berkongsi lagi lepas ni!

penyair dari gunung said...

Bukan Ezam BRO, Azmin la...